Blog

BALANS MIĘŚNIOWY

Obok dbania o elastyczność mięśni, ważna jest także praca nad ich odpowiednią siłą💪 To właśnie znalezienie równowagi pomiędzy tymi dwoma cechami we wszystkich grupach mięśniowych umożliwia utrzymywanie prawidłowej postawy ciała na co dzień oraz stwarza najlepsze warunki do pracy w wodzie.🏊‍♂️

Czytaj więcej...

JAKA JEST NAJLEPSZA FORMA REGENERACJI ?

Weekend czy urlop i związany z nim wolny czas, kusi żeby odespać deficyty snu. To niezły pomysł, pod warunkiem, że zrobi się to z głową☝️ Duże wahania w rytmie dnia ( godzina pobudki i kładzenia się spać), są dla organizmu, bodźcem stresującym i zamiast przyśpieszać regenerację, powodują zmęczenie😞

Czytaj więcej...

CO ZROBIĆ ŻEBY PŁYWAĆ SZYBCIEJ?

Zapewne większość z Was powiedziałaby “popraw technikę”🤓. Owszem, technika przy pływaniu jest kluczową sprawą. Przede wszystkim ze względu na specyficzne środowisko, w którym przemieszcza się pływak, a dokładniej działające na niego siły.🏊‍♂️

Czytaj więcej...

JAK POPRAWIĆ WYNIKI PRZED ZAWODAMI?

Na parę dni przed zawodami warto zwrócić szczególną uwagę na dietę. Odpowiednio dobrane proporcje i źródła makroskładników pomogą nie tylko w uniknięciu problemów jelitowych związanych z wysiłkiem i stresem ale przede wszystkim przyczynią się do uzyskania lepszego wyniku.

Czytaj więcej...

SWIM FITTING - CEL I PRZEBIEG

Pływanie zyskuje coraz większą popularność📈 baseny są pełne ludzi, coraz więcej torów jest zajętych przez naukę pływania🏊️ Ciekawe jest to, że kiedyś pływać uczyły się głównie dzieci, teraz dużą część tych grup stanowią ludzie powyżej 30 roku życia🤔

Czytaj więcej...


realizacja: www.asearch.pl